onsdag den 20. februar 2013

Dit sind..


Dit sind forvirre mig.
Det er som en labyrint, man ikke kan finde rundt i.
Jeg har prøvet kun at gå til højre, der efter venstre.
Men det er som om, der ingen udgang er.
Jeg ved ikke hvordan jeg er endt her,
fanget i edderkoppens spind.
Du leger med min hjerne, kaster mig rundt.
Du bilder mig en løgn ind, for blot at fortælle en ny.
Fortæller historier og sande beretninger.
Men jeg ved ikke længere, hvad der er sandt eller falskt.
Hvad der er op eller ned.
Dit sind forvirre mig.
I fagsprog ville du nok blive kaldt dyssocial personlighedsforstyrrelse.
Eller på dansk, psykopat.
Du fortæller om død og ødelæggelse, med et smil.
og ser tegningfilm, mens du græder i en kæmpe sorg.
Dit sind er mørkt og dystert.
glæde ved jeg ikke om du kender noget til.
kærlighed er sikkert et fremmesprog for dig.
Du er helt igennem umulig at finde ud af.
Og jeg ved ikke længere hvem du er.
Men en ting ved jeg dog,
dit sind forvirre mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar