onsdag den 20. februar 2013

en blogger, forklædt som drømmer.


Jeg drømmer ofte,
jeg er vel det de kalder for en drømmer.
Jeg flygter fra virkeligheden,
ind i min egen lille verden.
Hvor krig er et ukendt ord, og hvor mine ord bliver hørt.
Jeg drømmer om at blive udgivet.
Ikke for at være kendt, men for at vise verden at det mørke og dyster, er smukt.
Vise at det er iorden at være deprimeret,
og miste livsmodet til tider.
At det er okay at være bange,
og at livet ikke altid er en dans på roser.
Jeg gider ikke sukkersøde kærlighedserklæringer,
modetips og sundhedskure.
Jeg har noget vigtigere at fortælle,
vigtigere hvis du spørg mig.
Jeg er vel bare en sølle drømmer,
en drømmer, der drømmer, om at blive hørt.
Hørt af dem der kender det, jeg skriver om.
Hørt af dem, der aldrig nogensinde kommer til at opleve det, jeg skriver om.
Hørt af dem, der lever og ånder, det jeg skriver om..
Jeg drømmer om at blive hørt, ikke i min drømmeverden men i nutiden nu.
Jeg er vel bare en en gangske normal blogger, forklædt som drømmer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar