tirsdag den 9. april 2013

Den smerte du påføre mig.


Er du stolt af dig selv nu?
Glad for den smerte du har forvoldt mig?
Smerten du har givet mig,
er som en evig tortur,
der er ved at flå mig fra hinanden.
Min krop er fyldt med forvirrede følelser,
jeg kan ikke finde rundt i noget mere.
Mine følelser flyver rundt,
de kender ikke længere deres plads.
Langsomt trænger de ud igennem min hud.
Sætter sig uden på mit tøj.
Jeg er skrøbelig.
mere sårbar end nogensinde.
Jeg kæmper for at holde sammen på mig selv,
men jeg knækker sammen igen.
Græder som var mine øjne et vandfald,
skriger mine lunger ud.
Jeg kan ikke tackle denne smerte længere.
Vreden fylder min krop og sind.
Jeg føler mig hævntørstig,
kan nærmest smage hævnens søde saft.
Jeg forbander dig til helvede.
Hvis jeg kunne,
havde jeg slået løs på dig.
Slået min smerte dybt ind i din krop.
Hvis du dog bare kunne forstå denne smerte.
Denne smerte i mit hjerte,
der forpester hele min krop og sjæl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar