tirsdag den 9. april 2013

Det onde


Den psykopatiske tankegang køre af sted. Hvor ville jeg dog ønske jeg kunne føle. Jeg er drevet af begær, begær til det onde. Jeg er gift med det farlige mens døden er min elskerinde. Jeg lever og ånder af det mørke, så meget at det fylder hele min krop. Mit hjerte rummer al det onde, alt det ingen tør elske så højt som jeg. Jeg opsøger det usynlige, det sygelige i naturen. Jeg er forelsket i det onde i mennesket, det som driver os ud i det ekstreme. Jeg lukker lyset ude, og begraver mig selv i mørket. Mine tanker har sit eget liv og jeg følger blot efter som en anden slave. Mine tanker mishandler mig, æder mig op indefra. De onde tanker, de tanker der er så normale, men alligevel så forkerte. Mit liv er et tabu, et emne du ikke vil diskutere. Du ser ned på mig, ned på min kærlighed til det onde. Jeg leger med døden, jeg har snydt den før. Føler mig udødelig, men samtidig allerede død. Jeg forkæler min kæreste, hende du kender som magtesløshed. Hun er farlig og står for alt det onde i denne verden. Jeg er pænt klædt ud, forklædt om du vil. Du ville måske ikke genkende mig med det samme. Passer du ikke på, acceptere du mig ikke, så vil jeg drive dig så langt ud i mørket at du ikke engang ville kunne finde dig selv. Du har låst mig inde, og jeg er sikker på du ville ønske nøglen pludselig blev væk. Men engang imellem slipper jeg ud. Kommer frem i diverse forklædninger. Jeg er Abomination, og jeg er i din sjæl, selvom du måske ikke lige ved det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar