fredag den 29. marts 2013

Jeg ser dig..

Jeg ser dig så klart, som stod du gangske få centimeter fra mig, men du er så langt væk. Jeg forstår hvert et ord, der kommer ud af din mund, selvom jeg ikke kan høre dig. Jeg læser hver en tanke der fare forbi bag dine øjne, selvom du egentlig ikke tænker. Jeg kan fornemme dig, føle sig. Jeg ved præcist hvor du er, hvad din næste træk vil være. Jeg læser dig, som var du en åben bog. Du tror du kan skjule dig fra mig, overraske mig. Men du tager fejl. For jeg ser dig. Jeg har ikke brug for en kikkert, ej heller briller. Din silhuet står klar foran mit blik, selvom du ikke er inde for rækkevidde. Du fylder dine lunger, for at skrige til mig, men selv din hvisken ville jeg kunne opspore med mit øre. Du tror du ved, hvor du er. Tror endda du ved hvor jeg er. Men du ved intet. For jeg ser dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar