onsdag den 13. marts 2013

sorte blonde trusser

Sorte blonde trusser. Du ligger en hånd på mit skød, så stille og så roligt. Jeg mærker varmen, en gnist der bliver tændt. Duften af ungdommelig sødme. Du trækker mig dybt ind til dig, mens din hånd kærtegner min krop. Forførende og intenst. Du trækker vejret dybt, dit hånddræg tæt ved mit øre. Den hede kærlighed spreder sig, mens du kører dine bløde hænder rundt på min krop. Røre. Famler rundt i mørket. Dråberne samler sig på min krop. Sammen lægger vi tæt. Du rører alt på min ydre krops skal, opnår selv nydelse. Dine fugtige læber når min hals, hede kys i mørket. Der lægger en ømhed bag hvert et kys, erotikkens søde leg. De smager sødt, af kærlighedens spil. Dine hænder følger min krops former, med en så nøjagtighed at man skulle tro du kendte hver en kurve. Vi ligger tæt, dybt i hinandens former. Jeg mærker dine hænder om mine hofter, din krops vægt imod min. Jeg drømmer mig langt væk i dine dybe øjne. Et kærligt pust afkøler min krop i varmen. Endelig smelter vi sammen, for et vidunderligt men kort øjeblik. Jeg er fuldkommen. Ingen tanker, frustrationer eller følelser. Kun den seksuelle og forførende beruselse. Vi er sammen. Din krop imod min.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar