tirsdag den 17. september 2013

Tankemylder.

Mørket siver ind. Overmander mine tanker. Mine tanker er blevet anholdt. Fanget. De bliver mishandlet i dette fængsel. Kæderne rasler. Jeg er låst fast. Jeg har en kniv for struben, bliver truet på livet. Mine drømme bliver flænset op, som var de af kød og blod. Jeg stirre ud, bag de tykke tremmer. Jeg længes efter friheden. Længes efter mine egne tanker. Mørket i dette fængsel, tømmer mine tanker. Gør dem til en endeløs strøm af tankemylder. Tanker uden mening, tanker uden håb. Jeg har ikke længere kontrol over dem. Ved ikke længere hvad jeg skal stille op. Jeg kan ikke kæmpe imod. Har ikke kræfter nok. Jeg tillader blot mørket, at sluge mine tanker til sig. Jeg venter, hvileløs, på at jeg bliver sluppet løs. Kommer ud af dette fængsel. Jeg vil løslades. Have mine tanker tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar