tirsdag den 17. september 2013

vederstyggelighed

Mærk djævlens varme flammer der skyder op fra helvedet. Se mørket overtage jorden og ondskaben herske. Jeg har altid været her. I alle former og forklædninger. Jeg er det du frygter og de ubesvaret spørgsmål. Jeg er løsningen på alle dine problemer og indeholde alt det man ikke snakker om. Jeg har ingen grænser og ingen medfølelse for dig. Velkommen til livet. Til min verden. Til min verden i mørket. Jeg er omgivet af et hav af flænset kød, og sidder på min trone af knogler. Min dam er fuldt af blod og de onde skabninger er mine husdyr. Denne verden er virkelig. Flammerne knitre og danser forførende. Ondskaben løber i mine åre og mit blik er lumsk. Jeg er den faldende engel. Den afskyelige skabning du ikke tør tro på findes. Ondskaben er nær, kan du føle den? Jeg er absolutte umenneskelig. Selvom jeg indeholder så meget menneskeligt. Jeg indeholder det samme som du. Jeg bære de mørke følelser som en kappe og de onde tanker er min legeplads. Helvedet er mit hjem, jorden er min legeplads. Jeg bære det afskyelige mærke. Det alle undgår. Jeg er roden til alt ondskab. Jeg kaster mørket indover landet. Slipper mine kæledyr løs og lister de onde tanker i dit hoved. Jeg er vederstyggelighed. Jeg er Abomination.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar