tirsdag den 17. september 2013

Tilbeder Og Elsker

Jeg tilbeder dig af hele mit hjerte,
men jeg frygter for den smerte du kan påføre.
Hvis jeg en dag tilbeder dig,
uden at frygte for helvede.
Brænd mig da op i helvede.

Jeg tilbeder dig af hele min sjæl,
men jeg ønsker stadig at dele paradiset med dig.
Hvis jeg en dag tilbeder dig,
uden at ønske at komme i paradiset.
Lås mig da ude af paradiset.

Jeg tilbeder dig med alt hvad jeg ejer,
men jeg tilbeder stadig mig selv højere.
Hvis jeg en dag tilbeder dig blindt,
uden at tilbede mig selv højeste.
Nægt mig da din skønhed.

Jeg tilbeder dig så højt, fordi jeg elsker dig så inderligt.
Men jeg tilbeder og elsker mig selv højeste.
Hvis jeg en dag tilbeder dig, uden at elske dig.
Elsker dig, uden at tilbede dig.
Afskær mig fra din verden.

Lad mig igen lære at elske og tilbede mig selv,
før jeg igen prøver at elske og tilbede dig.
Lad mig dele helvede og himmelen med mig selv,
før jeg igen prøver at dele det hele med dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar