tirsdag den 17. september 2013

Verdenen og livet

Jeg hader ikke dette liv,
ikke fordi jeg ikke kan hade så højt,
men fordi jeg ikke har lyst.

Jeg elsker ikke dette liv,
ikke fordi jeg ikke kan elske så højt,
men fordi jeg ikke har lyst.

Jeg hader denne verden,
ikke så meget som jeg kunne,
men hadet er der stadig.

Jeg elsker denne verden,
ikke så meget som jeg kunne,
men kærligheden er der stadig.

Verdenen og livet er ikke samme ting.
Jeg elsker og hader verdenen,
fordi den er så sort og hvid.
Jeg kan se den blive ødelagt, jeg ser det ske nu.

Verdenen og livet er ikke samme ting.
Jeg elsker og hader ikke livet,
fordi det ville være det samme,
som at elske og hade mig selv.

Jeg kan til en hver tid sige farvel til denne verden,
men jeg tror aldrig jeg bliver klart,
til at sige farvel til mig selv og mit liv.
Jeg vil ikke bindes med følelser til livet - som jeg er til verdenen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar